ALTIN KÜRE EN İYİ FİLM (DRAM) TAHMİNİM


6 Ocak 2019'da kazananları belli olacak Altın Küre adaylarından En İyi Film (Dram) kategorisinde bana göre öyle çok iyi bir aday olduğu kanaatinde değilim.

Kara Panter, Karanlıkla Karşı Karşıya, Bohemian Rhapsody, Bir Yıldız Doğuyor, Eğer Beale Sokağı Konuşabilseydi bu kategorinin adayları.

- Kara Panter filmi büyük bir hasılat yapmış olabilir ama bu kategoride kazanabilecek bir özelliği olduğunu düşünmüyorum

- Bohemian Rhapsody, güzel bir biyografi ama onun dışında bir şey yok

- Bir Yıldız Doğuyor yine Bohemian Rhapsody tarzında bir film

- Karanlıkla Karşı Karşıya'nın ise aralarındaki en kötü film olduğunu düşünüyorum. Konu olarak çok önemli olaylar anlatılsa da film bence berbat

- Eğer Beale Sokağı konuşabilseydi filmi için de pek bir şey söyleyemeyeceğim

  Şimdi bu adaylara bakıp aralarından birini seçecek olsam Bir Yıldız Doğuyor ve Eğer Beale Sokağı Konuşabilseydi filmerli bir adım öne çıkıyor diyebilirim. Bu adaylar arasından En İyi Film bence Bir Yıldız Doğuyor ...

  Son dönemlerde gözden düşen Bradley Cooper ve ödül almada başarılı Lady Gaga faktörleri dışında ikili ilişkilerin diğer filmlerden daha iyi işlendiğini düşünüyorum.

Bakalım tutturabilecek miyim?

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar