BENMİYİM.COM SOSYAL AĞ İNCELEMESİ



 
Birkaç gün önce tamamen tesadüfen benmiyim.com sosyal ağ uygulamasını gördüm. Hiçbir bağlantım, ilgim, reklam anlaşması vs. kesinlikle yok. Bu sosyal ağ ile ilgili gördüklerimi aktarayım. Üye olun veya olmayın da demiyorum.


  Bu sosyal ağ ile ilgili insanları en çok ilgilendiren kısım para kazandırıyor olması. Yatırdıklar para dekontlarını gizli kalması gereken yerleri göstermeden paylaşmışlar ama yorumlarda para çektim diyeni iki gün oldu göremedim ama herhangi bir şikayet veya param yatmadı diyeni de görmedim.



  Sitenin para ödemesi ilgili bazı kuralları var. Kurallar şöyle: Kullanıcı adınız ile kimlik adınız aynı olmazsa para alamıyorsunuz.


  Paylaşımlara yorum ve beğeni yapmak sınırsız. Her saat iki paylaşım yapma hakkınız var. Beğeni 0.3 puan, yorum 0.7 puan, paylaşım 10 puan, makale yazmak 7 TL.



  Paylaşımlar ve paylaşımların altına yazdığınız yorumlar kısa veya aynı olursa puan alamıyorsunuz.


Para çekebilmek için sizden kendinizi kanıtlamanızı istiyorlar kimlik fotokopisi istiyorlar. Bunlar insanı biraz tedirgin etmiyor değil. Açıçası bu nedenle ben bu uygulamay güvenli görmüyorum .



Yorumlar