BATMAN VS. NİNJA KAPLUMBAĞALAR ANİMASYON TANITIMI




  Batman'in başka çizgi karakterlerle olan maceralarını gerçekten severek izliyorum. En son Batman'in takım kurduğu animasyon olarak izlediğim Scooby-Doo&Batman: Cesur ve Gözüpek idi. Batman'in bu sefer birlik olduğu çizgi karakterler ise Ninja Kaplumbağalar.

  Gotham'da yeterince kötülük ve Batman'in düşmanı yokmuş gibi Foot klanı da Gotham'a geliyor. Güçlü bir karakter olması yanında sinsi birisi de olan Shredder, Suikastçiler Birliği lideri Ra's Al Ghul ile iş birliği yapmakla kalmayıp Joker ve diğer Batman düşmanlarını da işe dahil ediyor.

  Açıkçası hangisine heyecanlanacağımı bilemiyorum: Batman ve Ninja Kaplumbağalar'ın iş birliğine mi yoksa Shredder, Ra's Al Ghul , Joker ve diğer kötülerin iş birliğine mi?

Daha izlemeden neredeyse Yenilmezler Oyunun Sonu kadar insanın aklında merak uyandıran bir animasyon olduğunu düşündüğüm Batman vs. Ninja Kaplumbağalar'ın animasyonseverleri heyecanlandırdığını diye düşünüyorum.

  Foot Klanı neden Gotham'a geliyor?
Shredder ve Ra's Al Ghul nasıl birlik oldular?
 Bu iki kötü Joker gibi diğer kötüleri işin içine nasıl sokacaklar?
 Joker, Shredder ve Ra's Al Ghul'dan önce hangisi ya da hepsi mi birbirlerine ihanet edecek?
Batman'e hangi kaplumbağa liderlik için meydan okuyacak? ki açıkçası beni en çok heyecanlandıran soru bu? Ninja Kaplumbağaların lideri Leonardo ama sinirli olanı Raphael. Ama benim burada tahminim Raphael meydan okusa da öfkesinden ötürü Batman'e dayanamayacaktır. Daha sakin ve dövüş kabiliyeti daha iyi olan Leonardo'nun meydan okuyacağı ama Batman'in kazanacağı aşikar. Ama Raphael hariç kaplumbağalar uyumlu karaktere sahip olduklarından Batman ile sorun yaşamayacaklardır.

  Bunun yanında Ninja Kaplumbağalar, Shredder'a karşı sayı üstünlüklerine rağmen pek başarılı olamıyorlar. Shredder şimdi sert bir kayaya çarptı. Fragmanlarda Usta Splinter'ı göremedim ama Batman ile Usta Splinter'ın dövüşünü de görmek isterdim umarım o da gelir.

 Amerika'da gösterim tarihi 14 Mayıs 2019 olan animasyonun Türkiye gösterim tarihi belli değil ama sinemalarda gösterileceğini de pek sanmıyorum.

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar