YOUTUBE'DA FİLM KANALI AÇMAYIN


  Film izlemeyi ve üzerine eleştiri yapmayı seven birisiyim. Bazı diziler üzerine teoriler üretmeyi de severim. Youtubeda da bir kanal açayım orada belki daha geiş bir kitleye ulaşırım dedim. 1 dakikalık kesit alarak eleştiri yaptığım bir film içeriği ekledim hemen cc yazılı bir ibare belirdi videonun yanında.

  CC nin açılımı Creative  Commons imiş. Bu ibare olunca kanalınızda bu videoyu kullanabiliyor ama para alamıyormuşsunuz. Videoyu kaldırıp filmlerden ekran görüntüsü alıp eleştiri vs. yapmaya başladım. Balka bir yerlerden değil ekra görüntüsünü kendim alıyorum, müzik olrak youtube kanalında önerilen telifsiz müzikler var oradan seçiyorum. Geçen bir baktım bir videomun yanında yine telif ile korunan içerik içerir diyor ama daha önce yoktu birden çıkmış.

  Ama bakıyorum eleştiri videoları yapan bazı kanallara 3- 5 dk. film kesitleri kullanıyorlar belki de onlar satın alıyorlardır bilemiyorum ama film sitesi açın para kazanın başlıklı bazı videolar denk geldi bugün bu yazıyı onun için yazıyorum hiç uğraşmayın youtube daha çok araştırmaya başladı başkası 1 saat film koyar bir şey olmaz sizin başınıza telif vs. sorun gelir hiç gerek yok. Oyun oynayın videolarınızı yükleyin daha iyi.

 Film işine hiç bulaşmayın derim. Tabi benimki tavsiye yine sizler daha iyi bilirsiniz ama bir atasözü var: "FAKİR HIRSIZLIĞA ÇIKINCA AY AKŞAMDAN DOĞAR" diye. Bu atasözünü iyi düşünmek lazım.

  Telifsiz film aramayın. Film işine hiç bulaşmayın. Bugün telifi olmaz ama 1 dk. sonrasının garantisi olmaz. Riske girmeyin.

Yorumlar