FLASH 5.SEZON 18.BÖLÜM SONRASI AKLIMIZA TAKILANLAR


  1) HIZ TUTKUNU RENKLERİ

  Nora'nın nasıl hızcı olduğunun anlatıldığı bölümde müzede hızcıların renklerini gösteren bir bölüm vardı. Bu bölümde kırmızı, sarı, mavi ve mor renkler vardı. Beyaz rengi göremeyince biraz şaşırdım. Flash müzesinde birçok bilgi varken Savitar ve Black Flash (Death Flash)'tan ve renklerinden bahsedilmemi ilginç geldi. Yani renkler arasında beyaz ve siyah da yer almalıydı.

  Savitar, Barry'nin bir varyasyonu olduğu için gizlenmiş olabilir mi diye düşünüyorum. Ama en azında Barry olduğunu bilmeseler bile Savitar olarak görmüş pek çok insan var.

  Siyah Flash'ın görülmemiş olması olası ne de olsa o hızcıların Azrail'i. Ama müzede o kadar çok detay var ki bunu Flash Takımı'ndan biri vermiş olmalı diye düşünüyorum.


2) FLASH MÜZESİNDEKİ BİLGİLERİ KİM VERİYOR 

   Flash Müzesi'nde o kadar çok bilgi ve envanter var ki bunları kimin sağladığı da merak ettiğimiz konulardandır.


3) HIZ TANRISI

  18. bölümde beyaz renki bir hızcı görünce bir an acaba Savitar, bir şekilde geçmişten ya da gelecekten yeniden mi geldi diye düşündüm ama kıyafetini farklı görünce acaba özenen birisi ya da Savitar ile daha önceden çalışmış geçmiş veya gelecekten birisi mi diye düşündüm. Bu konuda kesin bir bilgi yok açıkçası ama beyaz rengi tercih etmesi, mavi yıldırım çıkması, V-9 hakkında çok fazla bilgiye sahip olması yanıtlanması gereken bir başka soru diye düşünüyorum.


4) REVERSE FLASH'IN PLANI

  The Flash dizisinde tüm evrendeki en zeki insan Harrison Wells'ler. Bu kadar zeki birisinin önüne bir fırsat geçtiğinde uzun vadeli bir plan yapmamış olması imkansız. Son bölümde geri sayımının iyice yaklaştığını gördük. İdam saati olduğu kuvvetle muhtemel sayım sona yaklaşırken Thawne'ın yanına Flash'ın gelmesi planının işlediğini düşündürüyor. Flash'ın eninde sonunda bunu öğreneceğini ve duygusal davranacağını bilen Thawne'ın, bunun sonucunda Nora'nın hataya sürükleneceğini planlıyor diye düşünüyorum. Tabi bu bir tahmin.

  Thawne hakkında başka bir soru da nasıl gelecekte olduğu ve bu kadar zeki birisinin nasıl yakalandığı.

  Merak ettiğim bir başka soru da Cicada, metaları öldürürken neden Thawne'ı öldürmemiş olabilir? Acaba Thawne, bir şekilde gelecekteki Cicada'yı da yönlendiriyor olabilir mi?


5) NORA VE TERS FLASH

  Gelecekte babasız ve hız gücü olmadan büyümüş olan Nora, kendisine akıl hocalığı yapan Thawne'ı bir baba figürü olarak görüyor olabilir. Hız gücü hakkında bildiği bir çok şeyi ondan öğrenmiş ve bilmediği sorunlar hakkında ondan yardım istemiştir. Barry, onu geleceğe resmen atıp geçmişe gelmemesi konusunda da tehdit ettikten sonra yine Thawne'a sığınacaktır ve onu kurtaracaktır diye düşünüyorum.

 Herkese iyi seyirler...



Yorumlar