HELLBOY(2019) FİLMİ OLMUŞ MU?


  Hellboy, 2 saat süren başrollerini David Harbour, Milla Jovovich, Ian Ian McShane gibi isimlerin paylaştığı yönetmenliğini Neil Marshall'ın yaptığı aksiyon, macera, fantastik türde bir film

  Filmi bugün izledim ve vizyona girmeden önce yazdığım eleştiri yazımda haklı olduğumu gördüm tabi bu benim fikrim. Önce şöyle söyleyeyim filmi beğenmedim. Beğenmedim derken önceki Hellboy filmleri ile karşılaştırıp da bunu söylüyorum. Yoksa fantastik türde filmleri sevenler için izlenebilecek bir film. Ama çok da bir şey beklemeyin derim.

  Önceki filmlerin kadrosu olmadığından filme önemli oyuncular getirilmiş ve film İngiliz efsanesi üzerine kurulmuş. Yani film önceki serisinden koparılıp izleyici elde tutulmaya çalışılmış. İzleyicinin önceki Hellboy filmlerinden bağımsız olarak düşünmesi istenmiş ama Hellboy'un yaptığı iş ve çalıştığı paranormal birim aynı.

  Filme eleştirilerime gelelim: Filmde Hellboy'un dünyadaki babası yaşıyor. Hellboy bizim önceki iki filmden bildiğimiz kendisi hakkındaki bazı gerçekleri bilmiyor. Önceki iki filmden farklı olarak bu filmde dünyadaki paranormallik ile ilgilenen kurumlar da Hellboy'u öldürmeye çalışıyor.

  Hellboy meğer iblis ile Arthur'un soyundan gelen bir kadının çocuğu imiş yani Kral Arthur'un dünyadaki son mirasçısı imiş. Yani anlayacağınız konu zıvanadan çıkmış.

  Konu dışında önceki Hellboy aktörünün makyajı ile yeni aktörün makyajı yüz hatlarından ötürü farklı olmuş. Filmi izlerken Hellboy senin yüzüne ne olmuş diyesi geliyor insanın.

 Yeni Hellboy filmi bence olmamış. Filme puanım 10 üzerinden 4.5...

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar