SHAZAM FİLM ELEŞTİRİSİ


  5 Nisan 2019'da sinema dünyası için yeni bir süper kahraman filmi vizyona girdi. Shazam, diğer süper kahramanlardan biraz daha farklı. Ben onu tam anlamıyla Batman'in zıttı olarak görüyorum. İçindeki çocuğa iyi davranan, optimistik değil büyük bedenine ve Superman'e neredeyse denk güce sahip bir çocuk kahraman.

  2 saat 12 dakika süren aksiyon, fantastik, komedi, macera türündeki filmde Billy Batson adındaki bir çocuğun annesini bulma çabası içerisinde yeni bir aileye verilmesi ve gerçek aile kavramının keşfedilmesi anlatılmaktadır.

  Filmde düşman olan Shazam ve Dr. Thaddeus karakterlerinin yaşantılarının benzerliği ve bu benzer yaşamda iki farklı çocuğun iki farklı bakış açısı ile kendi yollarında ilerlemeleri anlatılmaktadır. Filmde herkesin başına gelebilecek olayların hangi yolu seçerseniz nasıl ilerleyeceği gösterilmiştir. Sevgisizliği sevgi ile doldurmak, sevgisizliği yedi büyük günahla  doldurmak.

  Zachary Levi, çocuk aklına ve kalbine sahip bir kahramanı çok başarılı canlandırmış. Bütün oyuncular duygusal özellikleri çok başarılı canlandırmışlar.

 Şimşek Ligi'ni görmeyi beklemiyordum, bu gerçekten güzel olmuş. Bunun yanında DC filmin sonuna bir de sürpriz yapmış ki bu gerçekten çok hoş olmuş. Bunun yanında Black Adam'ı düşman olarak göreceğimizi düşünüyordum demek ki ikinci filmde göreceğiz.


  Filmde güzel mesajların verildiğini ve her ne kadar süper kahraman filmi olsa da izlerken yaşamın içinden gerçekliklerin oldukça fazla olduğu başarılı sahneler olduğunu düşünüyorum. Puanım 10 üzerinden 7...

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar