SUPERNATURAL 14.SEZON 17.BÖLÜM SONRASI TEORİLER


   Oyun Gecesi (Game Night) adlı bölümde yine olanlar oldu. Yine dizide görmeyi beklediğimiz birkaç olay oldu ya da olacak gibi. Peki bunlar neler?

1) Tanrıdan haber alınması

2) Lucifer

3) Jack'in kötü tarafa doğru kayması

4) Winchesterlar'dan birinin ölümün kıyısında dolaşması

5) Nick'in Lucifer ile birleşmesi ya da ölmesi


1) TANRIDAN HABER ALINMASI: Melek dostumuz Castiel, tanrı ile iletişim için bir yol buldu, denedi ama olmadı. Ama ben çağrısının duyulduğu ve haber geleceği beklentisi içerisindeyim.

2) LUCIFER: Lucifer'ın da Hiçlik'te uyandırıldığını Nick'ten öğrendik hatta gördük neredeyse yeniden Nick'in bedenine girecekti ki Jack onu geldiği gibi gönderdi. Açıkçası ben Nick, Lucifer geldi diye sevinirken Hiçlik'in gelip onun Nick'i öldüreceğini düşünmüştüm fakat Lucifer'mış.

3)  JACK'IN KÖTÜ TARAFA KAYMASI: Birkaç bölümdür Jack'in hali pek iyi değildi ama bence halen kötü değil ruhu az olduğu ya da olmadığı için yapılması gerekeni yapıyor. Ama ben Lucifer'ın tahtına geçeceğini en başından olduğu gibi halen düşünüyorum. Çünkü Jack'in iyi veya kötü tarafta olması tıpkı Star Wars filmindeki Anakin Skywalker gibi pamuk ipliğine bağlı. 17. bölümde olduğu gibi biraz üstüne gidilse ,ki Mary de çok üstüne gitti bence, her an delirebilir. Burada aslında çocuk oluşunun da etkisiyle, normalde 2 yaşında, takdir edilmek istiyor. Sam ve Dean'in ona kötü gözle bakmalarını istemiyor çünkü Winchester Kardeşler, Jack için baba figürü halindeler.


4) WINCHESTERLAR'DAN BİRİSİNİN ÖLÜMÜN KIYISINDA DOLAŞMASI: Ben bir beklerken iki Wınchester, Mary ve Sam, ölümün kıyısında dolaştılar hatta belki Mary ölmüş bile olabilir. Mary diriltildiği için Jack tarafından kurtarılamayabilir de.


5)NICK'İN LUCIFER İLE BİRLEŞMESİ YA DA ÖLMESİ: Nick de uzun zamandır dengesiz bir şekilde ortalıkta adam öldürüp duruyordu. Hadi Winchester Kardeşleri anladık onlar bir sürü kimlikle geziyorlar, illegal bir şekilde para harcıyorlar ama Nick bunu nasıl yapıyor? 17.bölümde iblislerden yardım aldığını söyledi ama almadığı zamanlarda da kaç kişi öldürdü buna rağmen de rahat rahat gezdi bunun çoktan bir şekilde son bulması gerekiyordu. Öldü mü bilinmez ama bu bölümlük son buldu gibi. Ama Hiçlik, ulan Castiel bitti şimdi bir de Lucifer çıktı deyip duruma müdahil olur mu bilinmez. Lucifer akıl çelmekte usta Hiçlik de Lucifer uyanık olduğundan uyuyamaz acaba bir anlaşma yapıp Lucifer'ı serbest bırakabilir mi? O zaman Lucifer da Nick'in bedenine girip onu kurtarabilir.


  Bir dahaki bölümde olmasa bile birkaç bölüme ben, Tanrı, Hiçlik, Lucifer'dan en az birisinin ya da hepsinin görünmesini bekliyorum hatta Karanlık bile görünebilir.

  Bir dahaki bölüm aile içindeki olaylarla geçecek gibi. Donatello'nun melek özü alınca gücü artmış olabilir mi? Mary öldü mü ya da ölmekten beter mi oldu? Winchesterlar ve Jack arasındaki ilişki ne olacak?

  Supernatural'da hareketli bölümler bizleri bekliyor.

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar