GAME OF THRONES NASIL BİTEBİLİR


  Game of Thrones'da sona yaklaşıldıkça çember de daralmaya başladı.

  Daenerys'in öfkesi kendini iyice göstermeye başladı ama bence onun öfkesi eskinin ona hatırlattıkları yüzünden. Bu nedenle de eski krallığa ait her şeye yakıp yok etmeye çalışıyor. Teslim olma çanlarının çalınmasına rağmen yok etmeye halen devam etmesinin sebebi de budur. Madem teslim çanını çalacaktınız daha önce teslim olsaydınız o zaman. Açıkçası ben burada Daenerys'i haklı görüyorum. Sonuçta savaşı krallığa getiren krallığın kendisi idi. Kendi düzeninin gelmesiyle daha sakin bir kraliçe olacaktır diye düşünüyorum.

  Tyrion, yaşanan bu yok etmeye o krallığın eski de olsa halen bir bağı olması sebebiyle üzüldü. Kraliçeye ihanet de edebilir ama açıkçası onun tek başına çıkıp da bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Kraliçeye ihanet edilecekse eğer bunu başlatacak kişi Jon Snow olacaktır ancak onun karşı çıkmasıyla içinde kin besleyenler ortaya çıkarlar bu tarih boyunca böyle olmuştur.

  Game of Thrones dizisinde Brutus'un kim olacağını herkes merak ediyor. Daenerys'e en yakınlardan olacağı da herkesçe tahmin ediliyor. En çok zikredilen isim de Tyrion. Onun olma ihtimali de yüksek ama herkesin bu kadar kolay tahmin ettiği ve aslında Lannisterlar'ın belki de en dürüstü olan Tyrion'un Brutus şeklinde ihaneti bence anlamsız olur. Kraliçeye üzgün olduğunu ama bu dehşetin içerisinde yer almayacağını söyleyip ayrılması Tyrion için daha mantıklı gibi geliyor. Ama Snow eğer tahta oturmayı kabul ederse o zaman farklı bir pozisyonda yer almayı akıl edecek kadar da kurnaz.

  Bence Tyrion, Brutusluk yolunda tek aday değil Missandei de bence adaylar arasında olabilir. Karşı çıkma ve ihanet kavramlarını iyi anlamak lazım. İhaneti, senden beklenmeyeni yapmak, hazır değilken seni en yakınında iken gafil avlamak olarak anlamak gerekir. Bence Snow ve Tyrion ihanet edecek değil karşı çıkacak isimler diye düşünüyorum.

  Arya Stark'ın Daenerys'i Night King gibi öldüreceğini düşünenler de var ama açıkçası ben buna ihtimal vermiyorum ve böyle bir şey olması halinde o zaman tahta Arya oturur. Night King derebeyi gibi bir idare sahibiydi ve her derebeyi gibi kimseyi kendine yakın tutmadığı için yalnız yakalanabildi. Daenerys ise Monarşi-Oligarşi arasında bir yönetim anlayışına sahip. Kararları tek başına alabilecek kadar gaddar ve kurnaz ama masada yer alanlarla birlikte hareket edecek ve yeri geldi mi onları dinleyecek kadar da akıllı. Bunun yanında halen de Snow'un sadakatine sahip. Tabi Snow bile ihanet edebilir. Bunu en iyi senaristler bilebilir.

  Dizide Brutus olabilecek isimler olarak benim aklıma şu isimler geliyor:

1) Missandei

2) Sansa Stark

3) Tyrion Lannister

  Dizide yer alan herhangi birisi de yapabilir. Bunu tahmin edebilmek zor. Hatta tam tersi biz Daenerys'e ihanet edilecek diye beklerken Jon Snow'a da ihanet edilebilir. Zaten sona gelindi sayılır. Bakalım neler olacak.

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar