THE FLASH 5.SEZON 21.BÖLÜM VE FİNAL BÖLÜMÜ TEORİSİ


  5.sezon finaline 2 bölüm kaldı. 22.bölümde sezon finali yapacak Flash'ta ortalığın karışması gerekti ve bu da 21.bölümde oluyor.

  Nora, ters hız kuvvetinden geçti ama öylece normale dönebileceğini sanıyorum. Bunun bir bedeli olmalı. Thawne'a bir şey olmuyordu çünkü hız kuvvetinden bağını koparmış ve ters hız kuvvetini kullanıyordu. Ayrıca içindeki öfke de hiç azalmamıştı Nora ise anlık negatif duygularla kullanmıştı. Yani o kırmızı gözler, Nora'yı içten tüketmiş olabilir.

  Bu durumda Flash'ın yeniden geleceğe gitmesi gerekebilir. Thawne'ın planı bu durumda biraz da olsa netleşiyor. Nora'nın ters hız kuvvetinden geçince tükeneceğini ve Flash'ın da yardım için kendisine geleceğini biliyordu. Thawne, Flash'ın kendisini hücreden kurtarması karşılığında Nora'ya yardım edeceğini söyleyecektir diye tahmin ediyorum.

  Duygusal davranan Flash ekibi bunu kabul edecektir ve yine kendi başlarına bela açacaklar. Cicada güçlü bir düşman ama Flash ekibi biraz acımasız olsa yakalanamayacak bir meta değil ama Thawne bence Flash'ın gelmiş geçmiş en tehlikeli düşmanı. Son iki bölümde Thawne görünecek ve 6.sezonda asıl düşman o olacak ama 5.sezon finalinde acaba kim ölecek? Nora'nın öleceğini düşünmüyorum. Cisco, Cecille ya da Joe, üçünden biri ölecekmiş gibi geliyor.

  Bunun dışında Thawne, Nora'yı kurtarmak için Barry'yi bir şekilde Negative Force'a sokabilir ve bunun sonunda kim bilir Barry nasıl bir Flash olur!

  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar