YENİ WOLVERINE KİM OLABİLİR?



  1) TOM HARDY: Bu rol için her ne kadar uygun gibi görünse de onu Venom rolünde gördükten sonra şimdi Wolverine olarak görmek istemem.


2) SCOTT EASTWOOD: Clint Eastwood'un mimiklerinin yarısını aldıysa bile bu rolün altından kalkar diye düşünüyorum.


3) TRAVIS FIMMEL: Vikings dizisindeki Ragnar rolü ile oyunculuğunu gördük. Bu rolün de altından kalkabilir diye düşünüyorum.






4) LUKE EVANS: Dracula ve Yüzüklerin Efendisi Hobbit filmlerinden hatırlayacağınız oyuncunun bu rolü de başarıyla yapacağını düşünüyorum.


5) CHARLIE HUNNAM: Sons of Anarchy dizisinden, Kral Arthur ve Pasifik Savaşı filmlerinden tanıyacağınız oyuncunun Wolverine rolü için de iyi bir seçim olabileceğini düşünüyorum.


6) JAMES PUREFOY: Solomon Kane rolü ile tanıyacağınız oyuncunun Wolverine rolü için de iyi bir seçim olabileceğini düşünüyorum.

Yorumlar