ASLAN KRAL FİLM ELEŞTİRİSİ


  2019 yapımı 1 saat 58 dakika süren animasyon, macera, dram türündeki Aslan Kral filminin yönetmenliğini Jon Favreau yapmıştır.

  Babasının kendi yüzünden öldüğünü düşünerek krallıktan kaçan küçük prens, daha sonra kaderin de yardımı ile yeniden kaçtığı krallığa dönecek ve uğradığı ihanet ile tekrar yıkılmış bir yandan da öfkelenip krallığı neredeyse yok etmiş amcası ile krallık için mücadele vermektedir.

  Çizgi filminden değiştirilmeden sinemaya yeniden uyarlanan Aslan Kral filminin her ne kadar IMDB puanı 7.2 gibi yüksek bir puana sahip olsa da benim filme puanım 10 üzerinden 5.5...

  Animasyon türü denilse de daha çok film türünde olması, aynı hikayeye sahip oluşu, çok ufak değişikliklerle sinemaya sunulması bence hiç de güzel değil.

  Açıkçası ben filmi izlerken bazen oldukça bunaldım. Yenilik olmadan eskilerin alınışını ben kendi adıma beğenmiyorum.


  Herkese iyi seyirler...

Yorumlar