TAKTİK SAVAŞLARI SET 3 EN İYİ KOMPOZİSYONLAR

 Bu yazıyı yazmamdaki amaç tft en iyi komp başlıklı makale ve videolar..

  Hangi yazı ya da görsel bakarsam aynı komp. Sunulan bu komplarla başarılı olabileceğinizi düşünmüyorum. Zaten bu komptaki şampiyonları da bulamazsınız.

  Oyunun erken aşamasında kompozisyon çeşitliliğinin avantajlı olduğunu düşünüyorum tabi hasarı olan şampiyonlar. Koruyucu, öncü, dövüşçü çeşitliliği pek fayda getirmeyecektir diye düşünüyorum.

 Oyunun geç aşaması için de en fazla üç kompozisyon avantajlı diye düşünüyorum. Örneğin koruyucu, büyücü gibi.

  Benim LOL TFT set 3'te yüzde 50 üzeri başar sağladığı kompozisyonlar şunlar;

1) 6 sonsuz karanlık, ya keskin nişancı ya casus ya da mistik. (kompozisyonda çeşitlilik imkanı olsun)

2) 4 zaman bükücü 4 semavi 2 keskin nişancı

3) 4 koruyucu veya 4 dövüşçü ya da 4 öncü ve 4 tetikçi

  Oyunda kompozisyonlarınızı değişiklik ve çeşitlilik yapabileceğiniz şekilde seçerseniz başka biri daha benzer giderse kompozisyonu kurtarabilirsiniz. Tabi şans faktörünün de oyunda etkisi var diye düşünüyorum.

Herkese sağlıklı günler, iyi oyunlar dilerim.

Yorumlar